Logitech S125i zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech S125i zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

henk oortgijs 31-03-2012
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

Ik kocht de Logitech S125i bij de Lidl voor 29 euro. Ik las de andere reviews erover en vond het opmerkelijk dat dit aparaat de hoogste beoordeling kreeg (9!) Nou haaklt de kwaliteit van het geluid het natuurlijk niet bij de Harman Kardon of de Zeppelin, maar ja die zijn ook honderden euro's. Voor weinig geld heb ik nu een prettige, mooi vormggeven I-pod speaker annex laadstation. Het geluid is prima. De bediening ook: aan en uit met keuze voor bas of niet, die wel wat, maar niet zoveel uitmaakt. Ook best nog een stevig geluid, dat ruim voldoende differentieert. Niet om te knallen op feesten, wel om bij je te hebben op je werkplek en bij je bed. Ik ben er helemaal tevreden mee, zeker nu ik een kabeltje heb aangeschaft om de i-pod aan te sluiten op mijn versterker en boxen in de huiskamer wanneer ik de muziek voluit in de ruimte wil hebben. Een echte aanrader.

osito 18-03-2012
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

Inderdaad (zeker voor het formaat) een opvallend goede geluidskwaliteit. Klinkt niet opgefokt of geforceerd, maar los, open en muzikaal. Hier kun je uren naar luisteren zonder het moe te worden. Ook de batterijen worden het niet snel zat: erg zuinig, dit ding...
In een hoekje van de kamer rustig de hele dag laten tokkelen... Prima ding dus. Prijs is voor het gebodene een lachertje!

MvdM93 19-05-2011

Hallo,

Ik ben ongeveer twee weken in het bezit van deze speaker. Wat een topper. Ik had al goede reviews gelezen over de geluidskwaliteit, maar ik verbaasde me alsnog toen ik hem voor het eerst aanzette. Als je hem in handen hebt voelt hij degelijk en stevig aan. De batterij duur is ook goed. Zelf gebruik ik goedkope batterijen, waarmee hij het zo 5 uur volhoudt. Minpunten vind ik het lampje in de aan/uit knop. Deze licht 's nachts mijn kamer vrij fel op. Verder mis ik een mute knop.
Desondanks is deze speaker zeker zijn geld waard, twijfel niet!

MvG, Maarten

Arthurl2 19-12-2010
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

Natuurlijk kun je voor rond 35 Euro geen high-end sound verwachten, maar wat deze Logitech presteert is werkelijk buitengewoon! De S125i biedt een bijzonder goede geluidskwaliteit, gecombineerd met een fantastische vormgeving in een wel zeer compacte behuizing. Past uitstekend bij de nieuwe iPod Touch 4G. Van deze koop zul je geen spijt krijgen.

blead 15-12-2010
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

ik heb deze boxen gekocht en verwachte eigenlijk wijnig had nog niet zoveel goede ervaringen met het merk maar nu ben ik voor het eerst weg geblazen hier de plus en min punten

+ helder geluid met super bas
+ werkt ook goed als dockstation
+ er kunnen ook batterijn in
+ zeer klein model past goed op mijn nacht kastje

- je kan niet zien hoe hard de boxen staan dus kan je nog wel eens schriken als ze harden staan dan dat je dacht
- ik heb een ipod toch 3g en moet altijd de hard case er afhalen terwijl ik een zeer mager model case heb

conclusie hij doet gewoon meer dan je verwacht het geluid is zeer helder en je zult verast zijn hoe hard de boxen kunnen

Yvonne238 04-08-2010
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

Het is een fijne dock voor je Ipod. Het is makkelijk mee te nemen, voor bijvoorbeeld vakantie. De kwaliteit van het geluid is zeer goed. Het lijkt net of je naar een gewone radio luistert. Daarnaast is het voordeel dat je geen aparte lader voor je Ipod hoeft te kopen, want deze dock laadt automatisch op, wanneer je Ipod is aangesloten.

Er zitten weinig functies op (aan/uit-knop, volume harder en zachter). Ikzelf vind dit voldoende.

Het is een zeer goede aankoop voor een goede prijs.

jack1969 14-07-2010
Geschreven voor: Logitech S125i zwart, zilver

Heel leuke speaker met een verbazingwekkend geluid!!
Super simpel: 4 knoppen: harder, zachter, aan/uit en bas aan/uit (bas knop geeft nog een echt merkbaar verschil ook) Kortom:
Hier val je geen buil aan!